fredag 10. juli 2009





























Da har jeg vært med på min første overnatting ombord. Det gikk kjempegreit, den ene køye i lugaren passet meg utmerket. Litt vanskelig å komme seg opp og ned dit, men jeg klarte det !!!!! Opp i køya kom jeg meg og, da jeg fant ut at jeg måtte krabbe inn.

På hjemturen idag blåste det opp, men jeg ble ikke båtsyk - selv om jeg kjenner at det gynger litt her jeg sitter nå.
Noen timer i solen på dekk, ble det i formiddag.
Bikkjene var stille og rolige ombord, men jeg tror ikke det blir noen stor favoritt hos dem å være med på båt-tur.
Vi lå på Ombo i natt, og var innom Ølesund for å kjøpe is og kaffemat.
Ronja hadde mavetrøbbel, og dekket måtte spyles flere ganger.
Lexie hadde det travelt med å sjekke hvor "far" var, og satt og så opp mot styrehuset når hun var ute av buret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar